nog thuis - Reisverslagen van Francine Bleeker-Schutte - WaarBenJij.nu nog thuis - Reisverslagen van Francine Bleeker-Schutte - WaarBenJij.nu

nog thuis

Het is zover, ik ga weer op reis. Heerlijk om de koude, natte en donkere dagen achter me te laten.
Op 27 oktober vlieg ik naar Caïro. Daarvandaan reis ik met een truck door Egypte, Soedan, Ethiopië, Oeganda en Kenia. Daarna reis ik op eigen gelegenheid door naar Tanzania, waar ik evt. weer als vrijwillige fysiotherapeut ga werken (hangt van een aantal dingen af) en David weer ga ontmoeten en samen met hem allerlei leuke dingen ga doen..
Daarna vlieg ik op 12 februari door naar Nepal om ook daar weer mij dienstbaar te maken in het vertrouwde Orthopedische ziekenhuis.
En last but not least ga per 30 maart naar Centraal Azië (Georgië, Azerbeidzjan, Turkmenistan, Oezbekistan en Kirgizië) . Deze reis duurt 44 dagen en hierbij is het vervoermiddel weer een truck.
Dus het wordt weer een hele reis en 14 mei hoop ik weer fris en gezond te landen op Schiphol.
En dan is het weer lente in Nederland: langer licht, het zonnetje, de groene bomen en de bloemen !
Maar voordat het zover is kunnen jullie mijn belevenissen lezen en zien op mijn weblog: tenminste als ik daar een goede internet verbinding heb.
Voor mij is het ook altijd leuk om iets van jullie te horen en dat kan door een reactie te schrijven op mijn blog of door mij een e-mail te sturen op mijn gewone mailadres.
Bij deze wens ik jullie alvast hele fijne feestdagen en een goed en gezond 2019 .

De groeten van Francine

Recente Reisverslagen:

13 Mei 2019

11de verslag, Oezbek. & Kirgizië, 18 april -14 mei

18 April 2019

10de verslag, Georgië, Azerbeidzjan & Turkmenistan

27 Maart 2019

9de verslag: Nepal, van 6 - 29 maart 2019

04 Maart 2019

8ste verslag: Nepal, van 13 febr. t/m 3 maart 2019

03 Februari 2019

7de verslag: Tanzania van 15 jan. tot 5 febr.2019
Francine

Actief sinds 06 Okt. 2018
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8586

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2018 - 14 Mei 2019

nog thuis

Landen bezocht: